De qSense Plus wil geen verbinding maken met de Home hub.

Wanneer er geen verbinding tot stand kan worden gebracht tussen de qSense Plus en de Home Hub, moeten verschillende zaken worden gecontroleerd. Volg de onderstaande stappen om de verbinding te herstellen:

  • Zorg ervoor dat de Home Hub stroom heeft
  • Plaats de qSense Plus en de Remeha home hub dichterbij elkaar
  • Controleer of de Remeha Home Hub in koppelmodus staat, witte knipperende led lampje, dit doe je door de knop op de Home Hub 5 seconden in te drukken
  • Is er al eerder een verbinding tot stand gebracht? Verwijder deze dan eerst voordat je opnieuw een verbinding tot stand brengt. Dit doe je door op de draaiknop te drukken om het hoofdmenu te openen. Selecteer het tandwiel, selecteer vervolgens het netwerk icoon en selecteer daarna op het prullenbak icoontje
  • Controleer of de qSense Plus in koppelmodus staat, dit doe je door op de draaiknop te drukken om het hoofdmenu te openen. Selecteer het tandwiel, selecteer vervolgens het netwerk icoontje en selecteer daarna het vergrootglas-icoontje
  • Herstart beide apparaten en probeer de bovenstaande stappen opnieuw. Maak de Remeha Home Hub spanningsloos en verwijder de batterijen uit de qSense Plus
  • Probeer vervolgens de stappen opnieuw om verbinding tot stand te maken

Heeft dit artikel geholpen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Loading...
Bedankt voor de feedback!