De Remeha home app heeft geen verbinding met mijn eTwist/eTwist RF.

Door het scherm te verversen zal de app proberen opnieuw verbinding te maken met de server. Om het scherm te vernieuwen, trekt u het scherm naar beneden totdat u het pictogram in de onderstaande afbeelding bovenaan ziet.

Mocht de verbinding niet hersteld zijn. Controlleer of de eTwist thermostaat internetverbinding en serververbinding heeft.

Contact

Als je na het volgen van dit artikel nog geen verbinding kan maken, dan kan je op werkdagen van 08.00 tot 16.30 contact met ons opnemen via WhatsApp op 06-26269540

Gerelateerde Vragen:

  1. Hoe koppel ik de Remeha Home app met de eTwist/eTwist RF thermostaat?
  2. Hoe kan ik hetzelfde Remeha Home account gebruiken op meerdere apparaten (smartphones en/of tablets)?
  3. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen in de Remeha Home app?
  4. Waarom krijg ik een email van no-reply@bdrthermea.net?

Heeft dit artikel geholpen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Loading...
Bedankt voor de feedback!