eTwist vast in welkomscherm in combinatie met de Elga Ace

In sommige gevallen kan de eTwist, wanneer deze is gekoppeld aan de Elga Ace, blijven hangen in het opstartscherm. Een mogelijke oorzaak hiervan is dat de groep waaraan de eTwist is gekoppeld, is uitgeschakeld in de parameters.

Symptomen:

Dit probleem is te herkennen aan het volgende:

  1. Bij het inschakelen van het toestel start de eTwist op.
  2. De statusbalk wordt weergegeven.
  3. Het laden van de balk stopt en de eTwist gaat niet verder.

Oplossen:

Volg deze stappen om te controleren of dit de oorzaak is en het probleem op te lossen:

  1. Controleer (indien van toepassing) bij uitbreidingsprinten of de eTwist correct is gekoppeld aan de juiste groep.
  2. Controleer parameter CP020 van de betreffende groep:
    • Als deze is uitgeschakeld, stel deze dan in op de juiste waarde (direct of menggroep).
    • ls de parameter al op direct of menggroep staat, wijzig deze dan naar de andere optie en sla de instelling op.
  3. Maak het toestel spanningsloos en wacht 30 seconden.
  4. Schakel het toestel weer in en controleer of de eTwist correct opstart.

Heeft dit artikel geholpen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Loading...
Bedankt voor de feedback!