Offline melding in de Remeha Home app
Het komt soms voor dat er een offline melding wordt weergeven in de Remeha Home app, ondanks dat alles wel online is.
1. Controleer de status van de Remeha Home app en de eTwist op deze pagina.
2. Controleer eerst op de eTwist onder technische informatie of daadwerkelijk alles verbonden is.
- Wi-Fi
- Internet
- Server verbinding
3. Daarna ga je als volgt te werk:
- Home app goed afsluiten. (kan getest worden door bij opstarten kort een geel schermpje te zien).
- Herstart uitvoeren van eTwist (niet terug naar standaard instellingen).
- Wachten totdat alles bij technische informatie op verbonden staat op de eTwist.
- Dan pas de home app openen.
4. Mocht de offline melding niet verholpen zijn, raadpleeg uw installateur.
Contact
Als je na het volgen van dit artikel nog geen verbinding kan maken, dan kan je op werkdagen van 08.00 tot 16.30 contact met ons opnemen via WhatsApp op 06-26269540
Gerelateerde FAQ:
1. Mijn eTwist geeft een zwart scherm bij opstarten, wat moet ik doen?
2. Ik heb problemen met de verbinding van de eTwist. Wat kan ik doen?
3. Mijn eTwist blijft op een zwart scherm hangen, wat moet ik doen?
4. Geen mogelijkheid tapwatertemperatuur instellen Tzerra Ace