Status Remeha Home app en eTwist


In dit artikel is de status van de Remeha Home app en de eTwist thermostaat te bekijken. Mocht je problemen hebben raadpleeg dan jouw installateur.


Status eTwist

4-11-2024 | Gebruikers van de eTwist ervaren dat de draaiknop niet accuraat reageert. Hierdoor is het lastiger om te navigeren op de eTwist. De klacht wordt onderzocht. Soms wordt het probleem opgelost door de thermostaat van de plaat te halen en daarna weer terug te klikken.

In de volgende FAQ kan de eTwist via manier 1 worden gereset.



19-11-2024 | Een klein deel van de gebruikers van de eTwist-thermostaat ervaart dat de eTwist continu opnieuw opstart of vastloopt in het welkomscherm. Hierdoor kunnen er geen wijzigingen worden aangebracht via de thermostaat. Soms wordt het probleem opgelost door de stekker van de cv-ketel of warmtepomp uit het stopcontact te halen en na 20 seconden weer terug te plaatsen.

In de volgende FAQ kan de eTwist via manier 2 worden gereset.

UPDATE 13-01-2024: Er wordt momenteel een update uitgegeven die het probleem verhelpt.

Status Remeha Home app

Er zijn geen bekende problemen op dit moment

Contact

Als je na het volgen van dit artikel nog steeds dezelfde klacht ervaart, dan kan je op werkdagen van 08.00 tot 16.30 contact met ons opnemen via WhatsApp op 06-26269540

Gerelateerde FAQ:
1. Wat zijn de laatste eTwist/eTwist RF en Remeha Home app updates?
2. Ik heb problemen met de verbinding van de eTwist. Wat kan ik doen?
3. Wanneer heb ik een gateway nodig?
4. eTwist / eTwist RF de slimme thermostaat

Heeft dit artikel geholpen?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Loading...
Bedankt voor de feedback!